Rendszeres olvasók

2010. július 20., kedd

7. fejezet

Na az internet problémám megoldódott. Így jöttem egy extra hosszú frissel(: Mostantól kezdve abbahagyom egy picit az írást, hogy az oldal és a füzetem egyidőben legyen, de nem kell megijedni.. Csak kíváncsi leszek addig ki mit szól hozzá és kérek majd egy kis segítséget is...de ez maradjon még az én titkom.;);) Tehát ezután még lesz 1 fejezet ;) Na nem szövegelek, olvassátok remélem tetszeni fog...
---------------------------------------------



- De akkor, hogy tudjuk megvalósítani a tervet? - kérdeztem

- Bella folyamatosan keringnek, így van egy fél óránk - magyarázta Alice- siess idézd meg őt.

- Jó de mindenki oszoljon szét mintha nem is tudnánk, hogy mi lesz. Ja és kieresztem a pajzsom így Janeék őt sem fogják érezni.

- Ügyes Bella! Így lehet elindulnak majd megkeresni. - nevetett Jasper. Gondolom az érzéseim még mindig túl intenzívek.

Mindenki eltűnt én és Edward a hálószobánkba mentünk, Rose Nessievel „játszott”, Alice segített Esmenek főzni, Jazz és Emmett sakkoztak, Carlisle pedig a szobájába olvasott.

- Na kezdhetjük szóltam előre.

Arra gondoltam, hogy Aro a legfőbb vezető Olaszországban sem akart megölni. Tudnom kell mit akarnak. Az egész családom élete veszélybe kerülhet.

- Mit keresek itt? - döbbent le Aro. Sikerült…csak továbbra se bukjunk le. Döbbenten fordultunk hátra Edwarddal.

- Aro te, hogy kerültél ide? Csak későbbre vártunk. - mondtam.

- Épp ezt kérdeztem én is…- mondta Aro

- Hát akkor fáradjunk át Carlislehoz- ajánlotta Ed.

- Ifjú barátom! Minek köszönhetjük a látogatásod? - kérdezte Carlisle.

- Carlisle nem örülök neki, hogy ilyen körülmények között találkozunk - mondt

- De Aro ez mit takar?- kérdezte apánk.

- Ezt ti kérdezitek? - kérdezte felháborodva- Megöltettek számomra 2 fontos „embert”.

- Marie és Victor? -kérdeztem tettetett meglepettséggel.

- Pontosan Bella.

- De ezért nem nekünk kellene felháborodni? - kérdeztem. Aro értetlenül nézett ránk. Kezdett szerintem neki összeállni neki a kép, hogy most nem ő fog minket számon kérni - Ne nézz értetlenül, tudod miről beszélek.

- Nem, Bella nem tudom, hogy te miért neheztelsz ránk.

- Nem?! - kérdeztem kishíján besokkolva - Akkor elárulom…Ideküldted Marieket, hogy szétszakítsa a családomat ami majdnem sikerült is. Ezek után is letagadsz mindent?

- Bella drágám nyugi!

- Edward most ne nyugtatgass a lányom majdnem nélkülünk nőtt fel!

- Én nem tudom miről beszéltek…én nem is tartottam mostanában a kapcsolatot velük és miért akarnám szétszedni ezt az összeszokott klánt? Vagy családot ahogy ti hívjátok. - őszintének tűnt és a gondolatait sem hallom.

- Na jó ezt nem értem. Elizabeth diktálta a sort, hogy „Volturi & Marie= szövetség= hazugság”…de ha nem te bíztad meg őket mint a vezető akkor ki? - na igen most én néztem értetlenül.

- Jane mostanság kerülni az érintésem lehet, hogy ő lenne?

- Aro nem tudom…ezt neked kell tudni - mondtam majd gondolatban üzentem Edwardnak, hogy Janet megidézem.

- Oké akkor erre mindjárt fény derül - mondta Alice.

- De ha Jane ideé…- kezdett bele Aro, de a mondatot félbeszakította a hirtelen a szoba közepén álló Jane látványa. Semmi barátságos vagy, hogy mondják udvarias köszönés. Hisz tudjuk, hogy ő nincs oda a családunkért. Elkezdtem Janet nézni, hátha valamit megtudunk a tartásából. Ekkor megéreztem Nessiet, sajnos Jane is.

„Minek táma…” ennyit fogtam fel a gondolataiból. Elöntötte az elmém a vörös köd és innentől kezdve nem volt megállás.



(Narrátor szemszöge: ) [ tudja követni a dolgokat, úgymond vámpír látása, hallása van és érzi a dolgokat]



Bella és Jane tartása egyszerre változott támadóvá. Jane látszólag nem számított arra, hogy Bella szembeszáll vele. Hisz ő még soha nem harcolt kiegyenlített párbajban. Mindig a képességére hagyatkozott. Csak a mai fordulatra nem számított nem tudta használni a képességét. De, hogy milyen okból? Nem volt ideje ezen gondolkozni,m harcolni kellett az életéért. Egy kiegyenlített párbajban…vagy mégsem?

Jane ki ugrott az ablakon, menekülőre fogva a dolgokat csakhogy arra nem számított, hogy Bella mér a hát előtt fogja várni. Szerintem nem kell mondani Jane nagyon meglepődött, sőt ez enyhe kifejezés, a lány talán életében először félt.

Elkezdtek nagy köröket leírni, de a kör egyre kisebb és kisebb lett, mintha Bella tudná vagy érezné mit fog lépni. Egyszer csak Bella rávetette magát Janere és akarva akaratlanul a balett teremben történt harc jutott eszébe és kiharapott egy darabot Jane nyakának a jobb oldalából. Jane csak kapálózott de nem tudott menekülni ekkor Carlisle hozzáért Bellához és nem kellett semmit mondania. A lány szeméből eltűnt a vörös köd…legalábbis annyira, hogy nem akarta vérét ontani a lánynak és darabjaira szaggatta Janet és rádobta az ekkor már égő tűzre. Majd ennyit mondott „ ez történik minden átkozott lénnyel aki bántani akarja a családom, vagy a hozzá közelálló lényeket”. Mindenki értetlenül nézett. Carlisle volt az első aki megszólalt.



(Jasper szemszöge: ) [ A harc]



Bella és Jane tartása másodpercre pontosan változott támadóvá. Jane meglepődött volt. Nem számított rá, hogy a kis Bella fog majd vele szembeszállni és nem az egész klán.

- Edward felejtsd el, ne segíts neki… nagyon elszánt, szeretné ő egyedül elintézni. Érzem, hogy meg tudja csinálni.

- De Jane képessége által már vége is a harcnak, nem bánthatja! Segíteni kell neki…egyedül is menne neki én tudom…de így kisebb a rizikó segítsünk neki…

- Edward figyeld csak. - mutatott Alice a 2 lány felé.

„ Emlékszel? Bellán nem tudja használni a képességét…”

Janet egy kicsit felhergelte a képességének hiánya. De nem volt ideje ilyeneken gondolkozni, tudta ha nem harcol az életével fizet. Alicenek megint látomása van.

- Jane menekülőre akarja fogni az ablakon keresztül…- mielőtt Alice kimondta volna már Bella lent volt és várta Janet…. de, hogy Bells honnan tudta mit fog tenni Jane ezt nem tudom, mert mikor Alice mondta ő már lent volt. Innentől kezdve Jane félt, rájött, hogy igaz mi nem segítünk de Aro sem fog rajta segíteni. Bella nem hagyta menekülni, elkezdtek köröket leírni…

- Jasper!!!! Edward felszívódott

- Kincsem, biztos csak nem bírta a feszültséget.

- Nem érted Jasper Edward nem elment, hanem szó szerint eltűnt.

- Nyugodj meg szívem elő fog kerülni. Szívem Bella mit csinál?

- Ezt, hogy érted?

- Nincs neked egy kis de ja vu [ez már megtörtént] érzésed?

- Miért lenne?- ekkor odament Carlisle és megfogta a vállát Bellának, aki épp előtte harapott ki egy darabot Jane nyakából- Várj Jazz, Edward nem pont így ölte meg Jamest?

Én is pont erre gondoltam. De gondolkozásomat Rosaile „szívrohama” állította meg. Meglepett és hirtelen boldog lett. Ekkor jöttem rá, hogy Rose mesélte, hogy soha nem ivott emberi vért, úgy oltotta ki Roycenak és barátainak az életét.

- Úristen ezt Bella ennyire élethűen elképzelte mikor elmeséltem neki? - kérdezte meghökkenve Rosaile.

Bella úgy darabolta fel Janet mintha egész életében ezt csinálta volna….nagyon részletesen…nagyon alaposan…majd a tűzre dobta.

- Ez történik minden átkozott lénnyel aki bántani akarja a családom, vagy a hozzá közelálló lényeket. - mondta Bella.

Nem értettük, hogy mi történt…Carlisle volt az első aki megtudott szólalni.



(Bella szemszöge: )

- Bella mi volt ez? - kérdezte meghökkenve Carlisle.

- Hogy érted?- nem értettem mi ez a meglepettség.

- Te újra játszottad a balettjelenetet és engem mondhatni odairányítottál, hogy állítsalak le… De ez még nem minden, hisz te ezekre nem is emlékezhetsz ilyen tökéletesen te akkor épp „haldokoltál”. Na meg Rosaile történetét is felelevenítetted, hisz egy csepp vérét sem szívtad ki.

- Edward gondolataiból szedtem ki és Rose pedig elmesélte a történetét.

- Hallgass végig …Edward nem is volt itt és Rose történetét mozdulatról mozdulatra mondhatni megidézted.

- Lehet ez a magyarázat megidéztem a történeteket, de nem ez a legfurcsább….Nem csak hallottam a gondolatait, hanem valahogy éreztem mit fog lépni.

- Úgy tűnik mindenkitől „elvettél” valamit a harc idejére kivéve Alicét... Tényleg az utolsó mondatod mit jelentet? Bella hallasz?

- Persze hallak, csak…felelevenítettem az utolsó mondatot. Mit is mondtál Edward hol van?

- Bella ezt mi is szeretnénk tudni, csak úgy eltűnt.

- Merre ment? Lehet látta a látomásom…azonnal La pushra kell mennünk.

- Ő nem ment hanem csak eltűnt…de miért kell la pushba mennünk? - kérdezte Nessie

- Mert a falka most már a célpont. - szólt közbe Alice

- Nessie drágám a csapat felét idézd meg La push mellé a határvonalhoz én meg a csapat másik felét La pushba idézem…

- De anya a szerződés…

- Nessie az istenért csináld amit mondok… meg fogják érteni…sőt még hálásak is lesznek…ha nem késünk el….- úristen sosem beszéltem még így vele…



(La pushban)

- Mocskos vérszívók - köpött egyet az egyik kisfiú nem volt több 16 évesnél. Majd farkassá változott.

- Ne Shane őket ne bántsd- kiabált Jake - majd ő is farkassá lett.

„ De hisz átlépték a határt…vége a szerződésnek.

- Shane hallgass meg segíteni jöttünk egy csapat képességekkel „felszerelt” vámpír közeledik.

„Segíteni jöttek mi? A segítség tőlünk kell nekik…nem fogunk a mocskos fajtája miatt harcolni”

- Csak, hogy ez a harc ellenetek irányul…ti vagytok a célkeresztben…és jó ha tudod hallom a gondolatait mindannyiótoknak…úgyhogy ne szitkozódj - mondtam kedvesen, hisz nincs időnk néhány plusz harcra.

„Nyugodj meg és változz vissza! Sam ma nincs itt úgyhogy az én parancsaimat kell követned!”

- Bella mesélj el mindent, de várd meg míg Shane visszaváltozik. Hol a család másik fele?

- Nessie a határvonalnál őrködik a többiekkel. Nyugi nincs semmi baja - mondtam nevetve. - 2 nap kb míg ideér a Volturi…az egész csapat az őrökkel együtt…kivéve 2 személy, hisz Aro itt van ő a mi oldalunkon áll. Nyugodj meg Jake ő nem fog bonyodalmat okozni.

- Na és a másik?

- Vele nem kell már törődni…a lényeg, hogy nagyon óvatosnak kell lenni. Emlékeztek még a harci taktikákra?

- Persze. Az oldalát kell támadni. Tudjuk Bella.

- Jake ez most édeskevés. Képességek hadával és úgy 800-1000 év tapasztalattal jönnek. Szükségem lenne most úgy 10-15 átváltozott farkasra akik gondolatban beszélgetnek- Jake elég furcsán nézett rám - ki akarok próbálni valamit.

- Seht, Shane, Leah, Quil, Embry, Paul, Jared, Justin, Angela, Beatrice, Neil gyertek ide. Változzatok át de ne támadjatok meg senkit! Ez parancs.

„ De miért kell ezt csinálni?”

- Skacok ki akarok próbálni valamit.

„Éspedig?”

- Elég ha beszélgettek majd ha tudom mi a szitu elárulom.

Ekkor elkezdtem kiterjeszteni a pajzsomat. Nem szóltam semmit míg ki nem terjesztettem egész la pushra.

„Ez most mit csinál?”

„Nem tudom nagyon erőlködött”

- Visszaváltozhattok mostmár elmondom mi a történet- mondtam

- Hallgassatok Bellára - utasította Jake őket.

- Szóval hallottátok egymás gondolatait farkasként ugye?

- Igen…de ha erre rákérdeztél volna előtte…elmondtam volna… - mondta szemforgatva Shane.

- Jó-jó tudom, hogy tudtok beszélgetni de kiváncsi voltam, hogy a pajzsom hat-e rátok is.

- Micsoda? - kérdezték kórusba.

- A lényeg, hogy kiegyenlített harc lesz- mondtam.

- Ezt most meséld el- erősködött Shane.

- Valamennyiőtök megengedi, hogy egy fajtámbeli hozzáérhessen?

- Bella ezt, hogy érted? Nessie nem látta ő nem tudja megmutatni.

- Jake ez igaz viszont ha mindenigaz minden Cullen erejét birtoklom….és szeretném kipróbálni.



(Shane szemszöge: )

Nem értem, hogy mit eszik Jake ezen a vérszívón….Bezzeg ha Sam itt lenne ő is egyet értene velem…Hol hagynám, hogy egy ilyen undorító vérszopó hozzámérjen….de Jake a BÉTA akinek a vezetés a dolga most, hogy Sam elutazott Emilyvel és a két kicsivel. Jaken kívül Seth, Paul, Quil és Embry is megbíznak benne. Én ezt nem bírom kis egyedüllétre van szükségem.

- Jake! Figyelj elmentem napnyugtára itt vagyok, ha kellek telefonon hívjatok. Vagy addig ideérnek azok a mocskos vérszo…

- Nem, menj csak még van időnk - mondta az a vérszívó.

- Bízhatsz Bellában- mondta Seth-

- Carlisle, Aro, Esme gyertek velem. Jake ugye tarthatunk egy kis taktikai beszélgetést nálatok? Persze te is velünk tartasz és, hogy a törzs is megelégedjen hozz magaddal 3 farkast is - kacsintott Bella

Úristen mióta van ilyen nagyon jó viszony itt? Pfúj… Nem változtam át, hanem csak sétáltam…egyedül akartam lenni…Egy csapat őzet követtem. Olyan békések, nem barátkoznak az oroszlánokkal vagyok az ellenséggel…de mi? Vérfarkasok vagyunk és nem elég, hogy van egy idióta szerződésünk amit már megszegtek…ez nem elég még most pacsizunk is majd velük?

Kiértem egy gyönyörű rétre. Nem vagyok valami művészi, de ez a rét teljesen levett a lábamról és az illt ami itt terjeng. Vanília és a frissen nyílt rózsának illatát éreztem, de a réten sehol sem volt rózsa. Tulipánok ls a levendulák mellett az orchidea is megtalálható volt. Gyümölcsfákkal és kis mókusokkal volt tele a rét. Most vettem csak észre, hogy nem vagyok egyedül…

3 megjegyzés:

  1. Szia! Bocs hogy eddig nem írtam, de annyi fele kellett rohangálnom, hogy nem nagyon jutott időm olvasni.
    De most bepótoltam és elolvastam az összes eddigi fejezetet egyben.
    Meg kell hogy mondjam az írási stílusod sokat javult, egyre szebben írsz. Bár egy kicsit még kesze-kusza néha, és a beszélgetések kicsit erőltetettek. Nem tűnnek valósághűnek. De a történet tetszik, fantáziadús, izgalmas.
    Szerintem sokat segítene az érthetőségben, ha az egyes mondatok között, alatt nem lenne kihagyott hely. Így nekem kicsit olyan tördelt, nehézkesen olvasom.
    De csak így tovább!!!Egyre jobb lesz, én szurkolok Neked, szerintem tehetséges vagy!
    És köszönöm, hogy mindig írsz az én történetemhez, nagyon hálás vagyok! ;)

    Puszi
    M.A.

    VálaszTörlés
  2. Szija :) Elolvastam a törid :) Az elején kicsit össze voltam zavarodva, de ahogy haladtam, megértettem a törit. Lehet, csak én vok ennyire hülye, na mindegy :D Az ötlet nagyon találó, érdekes:) Vannak benne váratlan fordulatok, nem unalmas. Sztem fejlődtél, egyre jobban írsz :) A vége felé már non izgultam, h mi lesz, de mindig meglepetés ért :) Sztem ötletes, lendületes :) Tehetséges vagy :) Csak így tovább :)

    A jó író két ismérve: tehetség és kitartás :)

    Puszi:)

    VálaszTörlés
  3. Szia Valöriee!

    Na, ide is elértem. Basszus, harmadszorra tudtam elolvasni, mindig közbejött valami -.-"
    örülök, hogy végre megoldódott a net problémád :)

    Amúgy, nem gondoltam volna, hogy van még rajtam kívül olyan, aki füzetbe ír. Tökre meglepődtem rajta :D

    Kicsit furcsa volt ez a sok szemszög, de nagyon tetszett :D
    Bella kinyírta Jane-t... Hát ez, ez... kész, nem jutok szóhoz. Meg ezek a váratlan képességei. Csak ámulok és bámulok.

    Nagyon kíváncsivá tettél ezekkel a befejezésekkel, mert ugye Aro megjelent, jön a Volturi, csapatmegbeszélés és Shane valakit lát a réten.
    Gonosz vagy ám, de nem baj :D
    Így a jó.

    Várom a kövit!
    Puszillak, Rami

    VálaszTörlés