Rendszeres olvasók

2010. július 18., vasárnap

6. fejezet

Na meghoztam a frisst;) nem kis komplikációval....a netem még mindig nincs meg...így nemtudtam, hogy mikor tudom felrakni ezt a fejezetet(: Remélem tetszeni fog nektek, ez a fejezet még mindig kicsit Jasper központú a múltkori beszélgetésük még folytatódik(: Utána jön egy kis fordulat....de ennél többet nem árulok el(: Ja és  Rami most megpróbáltam egy kicsit jobban széttagolni, remélem mostmár nem fogok fejtörést okozni [ezzel ;) ]
Remélem elnyeri majd a bizalmatok és vissza fogtok még térni (: Na nem húzom az időt, hisz nem azért vagytok itt, hogy a rizsázásom hallgassátok Hát jó olvasást! Puszi Valöriee

---------------------------------------------

Kis idő eltelt míg drága bátyám ki tudott mondani egy értelmes mondatot.

- Bella te engem akartál hívni?! Miattam mentünk el…de ez még hagyján. Bella te kész őrült vagy én meg akartalak ölni! Edwardnak igaza van te menthetetlen vagy. - nem tudtam kivenni milyen hangulata van.

- De tudtam, hogy nem te akartad ezt tenni, hanem a vámpír és aznap senki sem vett levegőt Carlislen kívül.

- Az most mindegy. Mindenki ki tudott jönni balhé nélkül csak én nem. És lehetetlen mert nem tudtam lenyugtatni magam - most minden gondolkodás nélkül láttam, hogy szomorú.

- Jazz nem számít. És ha akkor visszahívlak akkor nem ugrom le a szikláról és akkor mi nem beszélgetnénk itt- kisebb szünetet tartottam. Mert hirtelen beleborzongtam a gondolatba, hogy mi lett volna ha Edward soha nem jött volna vissza. - Amúgy te tényleg vérbeli Cullen vagy le se tagadhatnád.

- Ezt meg hogy értsem? - nevetett. Gondolom éérezte, hogy a szomorú beszélgetésnek vége.

- A folyamatos önmarcangolás- forgattam a szemeim- magad hibáztatod mert megtámadtál „majdnem”, közben én voltam a hibás mert nem figyeltem oda a madzagra.

- Nicsak ki beszél Mrs Cullen- nevetett.

De most miért? Én nem hibáztattam magam, hanem csak… hibáztattam magam. Jó igazam van, én vagyok a hibás de nem tök mindegy most már? Dehogynem, hisz most minden rendben és örökké így is lesz. Arra lettem figyelmes, hogy rezeg a telefonom.

- SMS Alicetől. - mondtam Jaspernek.

- Biztos látta, hogy eldöntöttem valamit…de miért neked írt akkor? - húzta fel a szemöldökét.

- Csak nem azt döntötted el, hogy valahogy bepótoljuk? - nevettem- Mert ha igen akkor azért mert eldöntöttem, hogy mindenképp elfogadom a „pótlási ajánlatod”. - mutattam macskakörmöt.

- Akkor tuti ezért, de amúgy miért gondolkozunk? Egyszerűbb lenne elolvasni az SMS-t nem?

- Ajj bátyus, tudod az úgy túl egyszerű lenne- nevettem.

„Jajj Bella úgy örülök nektek, de aztán 2 hét múlva kérem vissza a férjem…Ja Mariet elintéztük Victorral együtt. Majd jelentkezünk. BFF( értsd:Best Friends Forever- legjobb barátok mindörökké) Alice”

- Hova is megyünk 2 hétig? - néztem fel az sms-ről és nevettem.

- Amint láttad még nem döntöttem el mert akkor Alice már a shoppingkörútról írt volna- nevetett. Sose láttam még ilyennek, viszont Alicel kapcsolatban teljesen igaza van.

- Ez az első nagy beszélgetésünk és rögtön is tűnnünk 2 hétre ez tetszik.

- Ez a 2 hét kevés bepótolni mindent, de kezdetnek jó - ölelt meg

- Na merre induljunk? - néztem körbe.

- Szerintem menjünk Jacksonville felé - ölelt meg újra- Remélem tudod, hogy az ölelésem felét a te érzéseid diktálják - nevetett.

- Hoppá akkor picit visszafogom magam, mert vadászni szeretnék út közben. És mit ne mondjak nem jönne ki jól ha egy nagy oroszlánt ölelgetnél szeretetből- ahogy elképzeltem nem bírtam ki nevetés nélkül.

- Semmi baj. Úgyis jól jönne otthon 1 kis háziállat.

- Háziállat mint oroszlán? Jazz Nessie mellé?- megijedtem.

- Bella nyugi az oroszlánok kis kezes bárányok a vámpíroknak…

- Hát te tudod de ne lepődj meg ha állatkínzásért lecsuknak téged és Alicet.

- Ezt hogy érted?- húzta fel a szemöldökét.

- Szerinted Alice nem öltöztetné ki az oroszlánt milliószor. Még ha nem is sétáltatná mint egy kiskutyát, bááár nála ez sem lenne akadály.

- Igaz. Tényleg igazad van, de ettől függetlenül elfogadnék egyet szülinapomra… - villantotta ki a fogát.

- Ezt vegyem célzásnak?- de már mindegy is volt elhatároztam venni fogok egyet neki. - Már megint egy sms. Ez most Edwardtól, na mit akarhat?- meglepődtem.

- Ezt inkább nem olvasnám- kacsintott.

„ Bella te őrült vagy Nessiere is gondolj és legfőképp szegény oroszlánra…Szeretlek


Na igen gondolhattam volna....Alice és a képessége....

- Semmi különöset nem ír. Csak, hogy szeret. Megyünk tovább?- kérdeztem.

- Arra érzek egy csapat orángutánt, az biztos illek hozzád - nevetett.

- Ezt most megkapod- rávetettem magam és elkezdtem csikizni. Mondjuk nem voltam benne biztos, hogy csikis…de én is az vagyok vámpírként is .

- Vagy te…mi az hugi nem tetszik, hogy fordult a kocka?

- Hogy ezt miért nem akkor játszottuk mikor még újszülött voltam. - nevettem mert még mindig csikizett és nagy sajnálatomra nem emberi tempóban szóval nem tudtam legyőzni.

- Nem volt elég, hogy Emmettet legyőzted?

- Sosem felejtem el az arckifejezését a győzelmem után.

- Ő olyan mint egy nagyon nagy gyerek.

Napokkal később.
- Várj Alice most írt sms-t - mondta Jazz

- Na és mit írt?

- Hogy a két hetet majd később bepótoljuk. Mert a Volturi rájött, hogy tudjuk mit akarnak.

- Hány napot is pótolunk?

- Kettőt. - nevetett- Pedig azt hittem még van legalább 1 hetünk.

- Máskor is csinálunk akkor majd ilyet - ez a hangnem nagyon hasonlított ahhoz a beszélgetéshez, amikor Charlienak megmondtam elköltözöm Alaszkába.

- Butus- nevetett - Persze- majd megölelt és siettünk is haza.

- A vadászatot ne felejtsd el bátyó fekete a szemed, mint a drága feleségednek, ha nem megyek vele shoppingolni.

- Akkor jobb lesz ha vadászunk. De ne az én imádnivaló hiperaktív feleségemmel példáz folyamatosan. Tudod ő mindig mindent lát- nevetett.

- Kivéve ha az utolsó sms óta teljes pajzs van rajtunk.

- Na akkor jobb ha félsz még a végén azt hiszi elrabolsz.

- Nem léptük túl a 2 hetet szóval egy szavuk sem lehet - mosolyogtam.

- Drága jó férjed nem így gondolja- kacsintott.

- Ezt te honnan veszed?

- Innen- és megfogta valaki a derekam. Na igen én és a reflexeim nem kellett sok, hogy megtámadjam. - Hé szívem nyugi nem megölni készüllek. - Istenem Edward már megint előhozta Victoria emlékét.

- Ez lehetetlen - morgott föl Jasper.

- Vic…Vic…Victoria- hiszen ő már halott áááá….Gyorsan kikapcsoltam a pajzsom, hogy Alice lássa, hogy mi van itt.

- Mi az Bellácska beláttad, hogy emberként kevés vagy?- nevetett Victoria

- Ne merészeld- mondta Edward, ő is morgott.

Hirtelen elöntött a düh, mint még soha. Nem tudtam uralkodni magamon. Vagyis nem, hogy nem tudtam, eszembe se volt uralkodni magamon. Meg akartam ölni.

- Edward Bella támadni készül - mondta Jazz. De már késő volt senki sem tudott megállítani. Egy óriási morgás tört fel belőlem. És nekiugrottam. „ Mi az Bellácska beláttad, hogy emberként kevés vagy?” zengett a fülembe ez a mondat. Na most megmutatom, neked, hogy mennyire vagyok kevés… Azt vettem észre mikor ráugrottam hirtelen felszívódott. Ekkor esett le én idéztem meg.

- Bella legközelebb fogd vissza magad - morgott Jazz. Majd nyugodtan folytatta - Sajnálom a hangnemet, Emmettnek intenzív érzelmei vannak.

- Mit jelent ez?

- Ez egy fogadás elvesztését, tudod Bella te már 2-szor győzted le- nevetett Ed.

- De én nem is fogadtam vele - néztem értetlenül.

- Félreértettél te a fogadás alanya voltál.

- Micsoda?

- Emmett azt hitte, hogy mikor meglátod Victoriát, nem mersz majd vele rögtön szembeszállni. De én tudtam, hogy meg is ölnéd…Persze ha lehetséges lenne. De most minden viccet félretéve legközelebb vigyázz kit idézel meg.

- Nem szándékos volt. Hoppá Emmett nem vetted észre, hogy már nem az a törékeny Bella vagyok. A szkanderozás után pedig tudnod kellene. - nevettem.

- Kis törpilla jól vigyázz! Hallom mit mondasz, csak később nehogy megbánd- nevetett.

Észre se vettem, hogy Alicenek látomása van.

- Srácok mindenki figyeljen rám! Aro, Marcus, Caius, Jane, Felix, Alec, Demetri és kevésbé ismert őrök is velük jönnek.

- Alice ők akkor nem békés szándékkal jöttek. Nem szökünk el? Nessiere is gondolni kell.

- Bella elég, ha a pajzsod kilököd és mindannyiunkat védesz, így sem Jane sem Alec képessége nem fog hatni.

- Nessienek nem lenne jobb Forksban? Vagyis La pushban?

- Bella nyugodj meg. Ha Nessie külön lenne akkor az élete veszélybe kerülne- mondta a hercegem.

- Meg lehetetlen is lenne. Nemsokára itt vannak.

- Mégis mennyi időnk van? - kérdeztem.

- Változó külön-külön jönnek, hogy ne tudjunk semerre menekülni.

- Alice, kérlek valahogy tud meg miért jönnek.

- Bella ez nem lesz egyszerű nem lehet csak úgy megidézni egy választ. - nézett rám felhúzott szemöldökkel.

- Alice te egy zseni vagy- kezdett összeállni a terv a fejemben. Aro nem akart megölni Olaszországban sem és Caius sem szólt semmit…Kettőjüket megidézem persze nem hagyom, hogy hozzánk érjen…tehát mi nagyon meglepődünk.

- Bella ez nagyon veszélyes…egyszerre kettőt nem lehet. Azzal nagyobb erejük lenne- mondta Edward.

- Valaki beavatna minket is? - kérdezte apánk. - Már megszoktuk, hogy Alice és Edward hang nélkül beszélgetnek, de hogy te is Bella ez már nem túl igazságos.

- Nyugi Carlisle én se tudom ők mit látnak. - nevettem.

- De Bella még most sem jutottunk előrébb az ötleteddel, és így elég nehéz lesz megcsinálni. - nevetett Jazz

- Mi az Jazz csak nem Alice érzelmei alatt állsz? - kérdeztem.

- Tévedsz. - sokat mondó mosoly- most neked van ilyen kitörően jókedved. Viszont fogd vissza magad hugi, kérlek!

- Sajnálom lenyugszom kevésbé leszek ilyen nikkelbolha.

- Bella engem nem az zavar, hogy boldog vagy, hanem, hogy én…

- Bella kérlek fogd vissza a hormonjaid…- mondta Alice és Ed.

- Hupsz…pedig semmi se volt, csak Edward szája csillog és gyönyörű…- mondtam.

- Bellaa ezzel nem segítesz, ha nem akarod, hogy leteperjem a drága jó férjed! Fogd vissza magad létszi.

- Sajnálom, visszafogom magam…Alice a szemed fekete nem kellene elmenned vadászni?

- Dehogynem… viszont Alice vadászat közben nem akar a Volturival összefutni…

- Azt mondta még van egy kis időnk…

- Szagold bele a levegőbe és rájössz mennyi időnk van.

- 2 perc gyalog…- megijedtem. Eddig 2 találkozás alatt 2 alkalommal akartak megölni valakit. Ők nem szoktak 2 esélyt sem adni nem, hogy 3-at. A biztonság kedvéért bekapcsolom a pajzsom.

3 megjegyzés:

  1. nagyonjó:D
    várom a kövit:D

    VálaszTörlés
  2. Szia Valöriee!

    Köszönöm a szövegtördelést! Így már átláthatóbb ^^

    Amit nem értettem, az az, hogy úgy volt, hogy Bella és Jazz elmennek vadászni, aztán hirtelen ott volt mindenki. Az egész Cullen család.
    Meg a vége volt egy kicsit zavaros, de kibogoztam *büszke*
    Mit akar a Volturi? Jó, gondolom, hogy mit... Na de akkor is -_- Nem szeretem őket.

    Remélem hamarosan megoldódik a net-problémád :)

    Várom a kövit!
    Puszi, Rami

    VálaszTörlés
  3. A vadászatot nem írtam le mert ott nem történt semmi érdemleges. Ezért írtam, hogy napokkal később(:

    hát napokon belül már talán megoldják...

    Igyekszem hozni a frisst(:
    puszi^^

    VálaszTörlés