Rendszeres olvasók

2010. július 16., péntek

5. fejezet

Hát az előző fejezetnél nem érkezett senkitől sem megjegyzés, hogy ez most azért történt mert nem tetszett senkinek esetleg nem tévedt ide senki, vagy csak nem volt kedve írni ezt nem tudom...ezért úgy döntöttem, hogy felteszem a következő fejezetet hátha akkor kiderül a titok nyitja;)


- Tudod Edwardnak nem volt valójában semmilyen gyerekkora…és tudtam, hogy nem lehet itt vége az életének még csak tinédzser volt nem volt barátnője sőt még barátai sem.
- Ezt értem, de Edward szeret téged és sokkal másképp alakult volna az elmúlt 100 éve…
- Látod? Pont ez a lényeg… Bella ha én életben maradok Edwarddal nem hiszem, hogy a Cullenékkel maradtunk volna. Nem lenne ilyen ember. Nem lenne iskolázott legfőképp NEM- nagyon kiemelte ezt a szót- ismert volna meg téged és nem lenne egy gyönyörű kisunokám- puszilt meg közben.
- De lett volna neki egy sokkal fontosabb, mint én TE…nem szeret a múltjáról beszélni…és nem is kérdeztem róla mert tudom, hogy nem tette magát túl rajta.
- Hát mostantól bármire is kíváncsi vagy ezzel kapcsolatban tudod mit kell tenned – kacsintott
- Nem baj, ha kérdéseket zúdítok rád?
- Természetesen nem. Légy velem olyan mintha Esmével beszélgetnél.
- Azt mondtad csak azok gondolatait hallom, akik veszélyesek számunkra.
- Jól vág az eszed. Igen Marienek nem az a képessége amire ti gondoltok. De nem csak ha veszélyes rád az illető…vészhelyzetben is hallasz dolgokat…
- Kérlek mond el, ne húzd az időt a családom vagyis a családunk veszélyben van…
- Bella nagyon figyelj rám. Marie befolyásolni tudja az emlékeinket és ezáltal az Edwardhoz eljuttatott gondolatokat is.. – hadarta
- De hogyan?
- Most nincs idő több válaszra…kapcsold ki a pajzsod és írd le amit mondok.

Volturi & Marie = szövetség = hazugság

Írtam egyből…majd csak később esett le, hogy mi is a jelentése annak a bizonyos mondatnak-
- Mennem kell. Tudd mostantól bámikor megtalálsz.
- Köszönöm, nagyon sokat segítettél- Edward istenem fel kell hívnom.
- Edward!
- Ezt a sort honnan vetted? Csak nem Jake etette be veled? – mondta kicsit mogorván. Sohasem szokott ilyen lenni.
- Edward nem Jakenek ehhez semmi köze. Kérdezd meg Nessiet kivel szokott esténként beszélgetni, akármilyen hihetetlen én is meg tudtam idézni és ő mondta.
- De Marie azt mondta Jakenél vagy…és a jövőd is eltűnt.
- Hozzá indultam, de nem jutottam el odáig és amúgy is csak barátilag…Alice…na és arra nem lehetett gondolni, hogy a pajzsom miatt van?
- Sajnálom de itthon áll a bál.
- Micsoda? De miért?
- Alice megtudta, hogy Victor Jasper fia…Rosalie és Emmett is összevesztek mert Em megtudta, hogy Rose lefeküdt Royce-al mielőtt megölte.
- Edward ezt a mondatot gondold újra, ez bizonyítja, hogy igazam van. Miután összeállt a kép hívd össze az egész mondom az EGÉSZ családot!!!- kiabáltam.
- Oké, de Alicet nehéz lesz ő valahol feléd van…
- Ezt honnan tudod? És ha Alice nincs ott honnan tudod a sort? Nessie?
- Úgy köszönt el, hogy „ Megkeresem a legjobb barátnőm, ha te úgysem teszel semmit…”  és igen Nessie.
- Akkor ezt bízd csak rám. Viszont sietek akkor. Szeretlek és te vagy az életem sajnálom.
- Én is szeretlek. És nincs semmi baj…minden okkal történt…szét akarják szedni a családot…igazad volt…Hiányzol…közben szaladok én is, hogy összeszedjem a családot.
Tehát mindenki összeveszett mindenkivel. Ez lehetetlen
- Alice, Alice én vagyok az Bella!- kiabáltam.
- Bella, Bella…úgy örülök, hogy látlak- könnyek nélkül zokogott a mondat közben- Jasper hazudott nekem évszázadok óta
- Alice! Nem Jasper nem hazudott neked soha! Marie képessége nem az amit hittünk, hanem, hogy manipulálni tudja a dolgokat.
- Az…az…a ….az a nő…én megölöm- ez nem a pörgős mindig vidám lány volt…most minden emberi eltűnt belőle most csakis vámpír volt
- Figyelj indulnunk kellene, a többiek még nem tudják a helyzetet. Jó lenne sietni mielőtt valami végzetes és visszafordíthatatlan döntést hoznak…- kezdtem bele. Ez megtette a hatását.
- Nee, nem mehet szét a családunk. Siessünk.

Másnap otthon:
- Edward megtaláltad őket? – kérdeztem az ajtón belépve.
- Apa elment tegnap…de még nem jött haza.
- És a többiek? – kérdeztük Alicel
- Rose és Emmett elmentek vadászni- mondta Nessie
- Kibékültek? – kérdeztem hirtelen izgalommal.
- Igen. Apa elmondott nekik mindent Marieről.
- És Jazz hol van?- kezdett aggodalmaskodni Alice.
- Őt nem sikerült megtalálnia – mondta szomorúan Nessie.
- Alice nézd meg Jazz jövőjét- kiabáltam
Alice úgy 10-15 perce csak néz maga elé, de nem lát semmit. Jazz biztos nem tud dönteni hol kellene lennie.
- Ezt nem hiszem el…ez lehetetlen. Jasper gyere vissza hozzám létszíves.
- Alice! Szeretlek! Sajnálom, tényleg nem tudtam Victorról, - szalad Alicehez az említett
- Jasper nem ne sajnáld nincs miről tudnod Marie kitalált mindent. De te, hogy kerültél ide ilyen gyorsan?
- Nem…nem tudom…egyszer csak itt voltam.
- Rosaile, Emmett, Edward, Esme, Carlisle. Ti hogy kerültetek ide?
- Nem tudom csak itt vagyok – mondták egyszerre.
- Bella szívem mesélj el nekik mindent.
- Marieről?
- Nem a képességedről.
- Tudjuk, tudjuk a gondolatolvasás…fogadjunk újabb fejlemény mindenkiben olvasol- nevetett Rose, pedig az első bejelentést ő vette a legdurvábban.
- Nem, nem. Én valahogy megidéztem Elizabethet aki mindig lát mindent és elmondta, hogy mi a képességem, de egyszer félmondatban mintha utalt volna még valami meglepetés képességre.
- Bella mégis ki a franc ez  az  Elizabeth? Legalább jó nő? – nevetett Emmett míg Rose fejen nem vágta – Tudod Cica, hogy csak vicceltem.
- Ajánlom is…szállj le róla… Róla nem beszélhetsz így…- morgás tört fel Edward mellkasából.
- Emmett állj le!- kiabált – kiabált Carlisle. Sose hallottam még kiabálni- Elizabeth Edward édesanyja.
- El…elnézést én nem tudtam- húzta össze magát tényleg látszott rajta, hogy nem bántani akarta…Megint valami poént akart elsütni, de eszében sem volt Edwardot megbántani.
- Bella véletlenül nem te idéztél ide minket?
- Carlisle én csak arra gondoltam, ha Jazz nem lesz itt 1 fél percen belül Alice összeroppan… és ha ez megtörténik akkor a Volturi kívánsága megvalósulna. Nem hagyhatjuk győzni őket.
- Na hát akkor most már tudjuk, hogy működik a képességed, viszont meg kell beszélni mit csináljunk Marievel – mondandója közben pedig a könyha felé mutatott. Minden fontos megbeszélni való a konyhában zajlik mindig.
- Akkor szavazásra bocsátom, hogy Victort szokassuk-e vegetáriánus életmódra- mondtam – Alice?
- Ő nem tehet semmiről, a válaszom igen.
- Jazz?
- Nyugodtak az érzései, igen.
- Edward?
- Nem tartom jó ötletnek.
- Tehát? – kérdeztem vissza bociszemekkel.
- A válaszom nem.
- Emmett?
- Legalább lesz kit legyőznöm- csapta össze a két tenyerét.
- Rose?
- Nem…nem…NEM és NEM…
- Nyugodj meg Cica.
- Köszi Jasper- mondta Rose nyugodtabban.
- Esme?
- Tudjátok, hogy családcentrikus vagyok.
- Carlisle?
- Bella nem tudom, hogy mondjam. A válaszom igen lenne…de Marievel él kitudja mennyi ideje…és nehéz kimondanom de a Volturi ellenünk szánta őket…nem hiába maradhatott életben Victor.
- Tehát az állás 4-3.
- Bella te nem szavaztál – mutatott a tényre Rose, de én nem is akartam- és tudnod kell ha marad Victor lehet, hogy Nessiet is veszélybe sodorja…
- Akkor az állás 4-4. Akkor most inkább Marie legyen a téma …
- Várj Bella!
- Igen Jazz?
- Victort döntsd el, hogy itt szeretnéd-e tartani
- De miért én?
- Mert a Volturi azóta szállt ránk mióta egy és fél vámpírral gyarapodtunk – nevetett Jazz.
- Jó, jó…Szóval Alice?
- Nem
- Jasper?
- Nem
- Edward te gondolom egyáltalán nem. – mondtam
- Pontosan szerelmem.
- Rose?
- Bella ne is kérdez minket, mind nemet mondunk nem kell a formaiasság…tépjük szét- mondta Emmett.
- De hisz Victor anyja…- akadékoskodtam.
- Bella! Victor csak valami nomád gyereke, Victort csak találták… - mondta Elizabeth, aki nem tudom, hogy került ide….
- Bella, ez itt kicsoda? – mutatott Elizabeth felé Jazz.
- Anya… - szaladt oda Edward, olyan volt mint egy kisgyerek. Anyira édes volt.
- Ő a híres Elizabeth Masen?- mosolygott Esme.
- Nagyi –szaladt oda Nessie is.
- Olyan aranyosak így együtt.- csiripelte Alice. – Családi ölelés.
Jazz nem bírta az érzéseket, amit nem csodálok nagy mennyiségű szeretet, hiányérzet és meglepettség.
- Jazz várj meg- kiabáltam utána.
- Persze hugi megvárlak. Legalább a te érzéseid nem visznek a plafonra. – nézett rám mosolyogva. Gondolom a többiek érzései még mindig hatással voltak rá
- Gondolom idegesítő lehet mindig az érzéseink hatása alatt lenni.
- Hát igen…nem könnyű. De én attól szeretlek titeket. Legalább ti tekintettel vagytok rám…Nem úgy mint az emberek…Ők nagyon idegesítőek tudnak lenni.. Főleg te legelső nap
- Micsoda?- lepődtem meg. Maximum szorongást érezhetett.
- Hát először is ember létedre sok érzés kavargott benned. Először is szorongás, félelem, kíváncsiság…
- Hupsz, bocsi. Tudod akkor még nem tudtam- öleltem meg.
- Semmi baj, tényleg nem tudhattad. És amúgy is te mindig mindenkitől megvédtél minket.
- Ez természetes, a családomért mindent.
- Akkor még nem voltunk a családod Bella. Én az első napról beszélek. Amikor Jessica mutatott be minket.
- De én akkor nem mondtam semmit.
- Te butus! Attól az érzelmeid elárultak nekem mindent. Éreztem, hogy Alicet már akkor megkedvelted és természetesen Jesst féltékeny kis pletykás csajnak gondoltad. Főleg mikor Edwardról volt szó- kacsintott.
- Hát igen a bátyád már a legelején levett valahogy a lábamról
- Nekem mondod? Én is elsőkézből tudom. Volt olyan, nem kellett sok, hogy letámadjam Edwardot, hogy menjen oda és csókoljon meg. – vágott hátba testvéri szeretettel
- Akkor ezért is voltál távolságtartó ugye?
- Egyrészt. És sajnálom… Viszont pont erre gondoltam, hogy azt a 1,5 évet teljes mértékben be kell pótolni. – ölelt meg
Sosem ölelt még meg. Rosalieval is hamarabb alakult ki szorosabb kapcsolat mint bvele.
- Örülnék neki. – mosolyogtam- Megkérdezhetem mi volt a másik ok?
- Féltem tőled- egy úgy mondta, mint egy szégyenlős kisfiú. Félt tőlem? Ez nevetséges ő egy vámpír én meg csak egy ügyetlen ember voltam. - Hugi ne légy ilyen értetlen. Te ember voltál én meg vámpír. És domináns illatod van. Én voltam a legújabb vegetáriánus. Nem mellékesen Edward szerelme vagy, még ha az elején nem vallotta be én éreztem. Nem tudtam volna úgy élni, hogy bántottam azt a nőt aki meg tudta „dobogtatni” Edward már jó ideje leállt szívét.
- De Phoenixben sokat voltál velem…a többi alkalomhoz képest.
- Igen. Edward győzködött, hogy nem lesz semmi baj és azt is tudtam erősnek kell lennem főleg, hogy akkor szükséged volt rá, hogy „vénásan” adagoljam a nyugalmat.
- Köszönöm, hogy megnyíltál előttem bátyó- most én öleltem meg- Ha a távolból is de mindig mellettem voltál és segítettél rajtam. Egyetlen egyszer nem voltál itt…és az az időszak durvább volt, mint a Phoenixi napjaink, akkor sokat gondoltam rád. Fel akartalak hívni, de nem mertem. – most tuti én néztem úgy ki mint egy ovis. Úgy néz mint ha valami őrült lennék. – Igen Jazz a szakítás utáni időszakra gondolok- fájt kimondani még így is, hogy évek óta Edward a férjem.
Na ez a mondat után Jasper szeme felakadt és nem tudott szólni semmit. Pedig látszott rajta, hogy sok mondanivalója van vagy kérdése? Ezt nem tudom..
- Be…Be…Bella..te…te...

3 megjegyzés:

  1. Szia Valöriee!

    Na, itt vagyok4 Ezt is elolvastam. De ezt most időben :D

    Hát mit ne mondjak, nagyon tetszett ez a fejezet :D
    Bella képessége, egyszerűen kész! Alice és jazz képessége után az övé a kedvencem! Nekem is jól jönne egy ilyen :D Csak rá gondolok az illetőre és az már itt is van :P

    Még mindig azt mondom - hátha az előző komim nem olvastad -, hogy picit többet tördeld a szöveget, mert így nagyon egybefolyik. Pl amikor beszéltek és utána Bella gondolata jött hirtelen bezavart, mert nem tudtam, hogy most az még a beszélgetéshez tartozik-e.
    Lehet, hogy csak nekem furcsa. Nem tudom.

    Szóval, én itt vagyok és amint tudok, mindig kommentelek neked! ^^

    Puszillak, Rami

    VálaszTörlés
  2. Szijja Rami(:

    Hát igen én is nagyon elfogadnám ezt a képességet...Mint írtad Alice és Jazz képessége a kedvenced, így remélem, hogy tetszett, hogy egy kicsit bevillantottam Jazz világába...a következő fejezet elején is ő lesz még a célkeresztben:$ Viszont annyit elárulok, hogy már megírtam az elkövetkezendő néhány fejezetet...és ugyanilyen kalandos lesz. És lesz egy úgy szereplő is akinek a szemszögéből is próbálok írni...ez annyiból lesz más, hogy ő nem vámpír...de utána szeretnék majd megint Jazz felé terelődni mostanában olyan Jazzas hangulatom van (: jól jönne néha egy kis vénás nyugtató...épp ma hasonlítottak Alicehez szal gondolhatod (: szal remélem tényleg tetszett(: Friss nem tudom mikor lesz...majd begépelem és vagy hétvégén vagy hét elején szerintem már lesz netem rendesen és akkor saját gépről felrakom(:

    VálaszTörlés
  3. jajj siess kérlek a kövivel kivi vok már :D
    am iszonyatjólett :D

    VálaszTörlés